FORO RCD ESPANYOL

SERGIO SÁNCHEZ Ortega (1997-2009)

Para hablar de jugadores que en algún momento formaron parte del primer equipo

Moderadores: pericavasca, Javi_periko23

SERGIO SÁNCHEZ Ortega (1997-2009)

NotaAutor: Perikita23 » Jue Sep 07, 2006 3:36 am

Posició : Defensa
Nom : Sergio Sánchez Ortega
Pes : 78 kg
Alçada : 185 cm
Procedència : Espanyol B
Data de Naixement : 3 - 4 - 1986
Lloc de Naixement : Mataró (BCN)
Nacionalitat : Espanyola

EQUIPS:

2005-06: Espanyol B
2004-05: Espanyol B
2003-04: Juvenil Espanyol
2002-03: Juvenil Espanyol
-TAMUDO23★-

-Etern JARQUE-

Imagen
Perikita23
Estrella del Equipo

NotaAutor: sergioperico » Vie Sep 08, 2006 11:45 am

Cada dia me gusta mas este chaval ay que darle minutos tambien
sergioperico
Benjamín

NotaAutor: Fivejoints » Sab Abr 14, 2007 4:43 pm

Por mi si se queda en el madrid me da lo mismo sus declaraciones cuando llego a chamartin son de pena.Estaba loco por hacerlo bien y que lo fichase el real madrid;Michel no es tonto y lo pidio el.
Eso si este chaval si sigue la linea que llevaba puede ser el nuevo Nesta desde luego.
Fivejoints
Benjamín

NotaAutor: davidperiko23 » Mié Jun 27, 2007 3:42 pm

“La final de Glasgow em va fer sentir orgullós de pertànyer a l’EspanyoL"

Entrevista a Sergio Sánchez

Després d’acabar la seva cessió al Real Madrid, on es va convertir en una peça molt important del filial, Sergio Sánchez comença les seves vacances. Ha estat una temporada de grans emocions per a ell, en la que li ha tocat viure un descens, però també, molt de prop, el títol de lliga del primer equip blanc. Els seus també companys de l’Espanyol li van fer emocionar-se a la final de la UEFA davant el Sevilla. Totes aquestes experiències, com ell té clar, li ajudaran a seguir creixent com a futbolista.

Com valora la seva experiència al Real Madrid?
La valoro molt positivament. De manera individual m’ha vingut molt bé, perquè he viscut al màxim el que és competir. A més, m’ha proporcionat la possibilitat de jugar en la selecció espanyola sub-21, i entrenar a les ordres de Míchel és també un pas molt important, perquè és un home que, com a jugador, va acumular una gran experiència.

A més, ha estat un any de grans contrastos, ja que com a jugador del Real Madrid B li ha tocat viure un descens, però també ha entrenat sovint amb l’equip Campió de Lliga de Primera Divisió.
Sí, l’equip era molt jove i no tenia molta experiència, encara que tenia molta qualitat. M’ha ajudat a entendre el que significa patir per intentar sortir dels últims llocs. I per l’altre costat, també està el primer equip; qualsevol jugador somia amb entrenar amb ells, i jo ho he pogut fer cada setmana.

I a més, en la distància relativa, ha viscut la final de la UEFA.
Sí, jo la vaig estar veient amb Juan Mata (company al R. Madrid-Castella) i la veritat és que va ser molt emocionant. L'Espanyol va projectar la imatge d'equip gran a tot Europa i jo em vaig sentir molt orgullós de pertànyer a aquell equip.

Què significa per vostè el premi que va rebre dijous passat com a tercer millor central de menys de 20 anys?
Home, sempre que et donen un premi et sents molt honrat. Et dóna forces per seguir treballant veure que el teu treball és reconegut.

Encara que també ha jugat de lateral. Què prefereix?
Jo tota la vida he jugat de central i aquí és on em sento més còmode. L'any passat a l'Espanyol vaig jugar alguns partits de lateral i crec que vaig complir, però no sóc jugador de conformar-se només amb complir. De tota manera, la cosa més important és jugar, i ho faré sempre on el tècnic em demani i on més pugui ajudar l'equip.

Com veu el seu futur immediat?
Ara en el que penso és a desconnectar, després d'una temporada tan intensa. Necessito anar-me'n de vacances i descansar les cames i la ment. Respecte al meu futur, el que hagi de ser serà. Això ho deixo en mans dels meus representants, que sabran trobar el millor per a tots.

Web oficial R.C.D Espanyol. ;)
¡¡¡¡¡¡¡¡¡ LA FORZA D'UN SENTIMENT¡¡¡¡¡¡¡
davidperiko23
Habitual en las Alineaciones

NotaAutor: pol » Mié Jun 27, 2007 6:34 pm

Que se'n torni per on ha vingut. :evil:
Imagen
pol

NotaAutor: Perikita23 » Mié Jun 27, 2007 8:46 pm

El que em fa més ràbia és l'entrevista que sortia a la web de l'Espanyol..quan vol despotrica..i ara se sent orgullòs..anda torna cap a Madrid..
-TAMUDO23★-

-Etern JARQUE-

Imagen
Perikita23
Estrella del Equipo

NotaAutor: luisperiko_10 » Mié Jun 27, 2007 10:22 pm

que se joda!
ETERNO CAPITÁN, ETERNO 23!
Imagen
luisperiko_10
Juvenil

NotaAutor: @dri » Mié Jun 27, 2007 11:33 pm

S'ha de buscar un equip per aquest "personatge". Una cesió a un Primera i una bona opció de compra, però que aquest cop si que paguin!
Imagen

DESCANSA EN PAZ CRACK.
DANI JARQUE * 21 *
@dri
Site Admin

NotaAutor: maurimarzal » Jue Jun 28, 2007 2:52 pm

Sergio no me hace ninguna gracia. Primero a rechistar como un niño mimado porque no juega, luego diciendo que fichar por el Madrid es su sueño, y ahora a sentirse orgulloso del Espanyol. A mi me suena como a "mierda, me ha fallado el plan de irme al Madrid, mejor que me baje de la nube".
maurimarzal
Infantil

NotaAutor: Inzaghi » Lun Dic 03, 2007 1:17 am

Mal noche la de ayer para Sergio: gol en propia puerta, estuvo toda la noche nervioso y acabó lesionado
Inzaghi
Convocado con el Primer Equipo

Sergio Sánchez

NotaAutor: 19BBBB85 » Dom Jun 08, 2008 8:12 pm

Sergio Sánchez vuelve a casa

Tras su positivo paso por el Racing de Santander,el defensa blanquiazul peleará para hacerse con un sitio en la plantilla de Tintín Márquez

Imagen

Uno de los puntos que el Espanyol busca reforzar de cara a la próxima temporada es el centro de la defensa. Serrán está con los dos pies muy cerca del Swansea, Jarque y Torrejón han sostenido el peso de toda la temporada con lo que conlleva, tarjetas, lesiones, altibajos... Y Lacruz ha sido el comodín de todos. Pero hay un nombre que vuelve a un primer plano del panorama blanquiazul: Sergio Sánchez. Si el canterano responde como se espera durante la pretemporada el cuerpo técnico tendrá que hacerse un planteamiento.

Sergio es un jugador válido para el eje y para un lateral. Tras su paso por el Racing de Santander Sergio, hoy, disfruta de sus vacaciones. Los micrófonos del programa 'Ara Esports', de Com Ràdio lo encontraron en Argentina. Y dejó estas apreciaciones, lógicamente con 'Tintín' Márquez en primer plano.

"He tenido la suerte de ver cómo trabaja (Márquez) en mi paso por las categorías inferiores. Creo que va a hacer un gran año con el primer equipo. Seguro, sacará adelante un buen año. Le han dado una oportunidad muy buena para abrirse paso en Primera y tiene experiencia de fútbol para aprovecharla, sobre todo con gente de la casa. Si encuentra la respuesta necesaria por parte de todos las cosas van a salir bien".

Tiempo de vuelta

Sergio Sánchez vuelve la disciplina del Espanyol con la bendición de Márquez. ¿Y...? "Es muy importante ese tono de confianza dado en público. Antes no lo había tenido. Me da ánimos para afrontar la temporada con más ganas". Se le comenta si tiene claro lo de integrarse de una vez en la primera plantilla. "Nunca quise salir de ella, es mi casa, mi ciudad, mis compañeros, toda mi vida", enfatiza. "Para mi siempre es un gusto verme dentro del Espanyol".

De momento vuelve a casa. No le va a faltar competencia. "Eso es bueno", argumenta Sergio. "Jarque y Torrejón han hecho una gran campaña y aunque el equipo bajó de tono en las segunda vuelta eso no empaña todo el trabajo global. A partir del verano veremos qué pasa. Lo que es seguro es que vamos a pelear con una competencia sana y humilde".

Experiencia acumulada

Un año en Santander le ha servido de mucho a Sergio Sánchez. No hay más que mirar los números del equipo cántabro en la Liga. "En el Racing he madurado mucho, deportiva y mentalmente", afirma el jugador. "He tenido minutos y me he sabido adaptar a dos posiciones, la del central, y al lateral derecho". ¿Y en el Espanyol, a la hora de jugar con qué se quedaría? "Ya le digo, he madurado en muchos aspectos. Puedo ser útil en los dos lados y esto nos ha de beneficiar al equipo y a mi"
RCDE Siamo Qui Per Voi

Imagen
BOIA CHI MOLLA!
19BBBB85
Juvenil

NotaAutor: Koala RCDE » Dom Jun 08, 2008 9:10 pm

Es de momento un gran fichaje para suplir la falta de centrales que tenia el equipo cuando habian lesiones. Y encima de los cedidos por lo que el coste es 0. No se tenia que haber ido a mi opinión.
Imagen
Imagen
Koala RCDE
Site Admin

NotaAutor: M-Perikita » Dom Jun 08, 2008 9:32 pm

Ya va bn^^
M-Perikita
Filial

NotaAutor: pol » Dom Jun 08, 2008 10:37 pm

Imagen
pol

NotaAutor: 19BBBB85 » Dom Jun 08, 2008 10:56 pm

pol escribió:Ja hi ha un tema del jugador. ;)

http://rcdespanyol.crearforo.es/foro/viewtopic.php?t=80

No lo había visto, pues que lo mueva algún moderador.
RCDE Siamo Qui Per Voi

Imagen
BOIA CHI MOLLA!
19BBBB85
Juvenil

Siguiente

Volver A Ex-jugadores