23Marc23 escribió:Aprovat amb un 4,5 que fa 5.
MALAMENT
Roncaglia, Pillud i Nakamura, fracassos absoluts. Sergio Sanchez, malvenut, Torrejon, malvenut. Nené, s'hauria d'haver retingut.
BÉ
En canvi, Sahar, Verdú i Marqués, han estat encerts.
Jo he canviat una mica la perspectiva al llarg de l'any.
Em sembla lamentable que no es tingui en compte al planter des d'un bon principi. I encara em sembla pitjor que després es pengin les medalles. Si tenien en compte als xavals de la pedrera perquè cony vam portar a Roncaglia i Pillud?
Que portem a davanters i fracassin ja té tela... però que l'Espanyol fitxi defenses tenint la puta factoria de centrals i laterals d'Espanya ja es mereix un suspens total. Un DEFICIENT.La història aquesta de la cessió amb opció de comprar és una bona formula, però si la fas amb una mica de vista. Els jugadors Argentins normalment necessiten temps per adaptar-se, així que no té sentit deixar-los un any a prova i decidir... quan el seu rendiment real el pots valorar més endavant. Pillud i Roncaglia cessions de 800.000 euros en total més el seu sou...
Amb Nené hi havia un problema; l'edat. Deixar 5 kilos per un tio de 29 anys és un delicte per l'Espanyol. Nosaltres només podem comprar jugadors que s'estima que pujaran el valor amb el temps. Com se suposa que farà Forlin (molt jove, MCD o central, etc.). O un Osvaldo, que sembla bona opció perquè ja juga a Europa i ha passat per seleccions inferiors italianes, encara que dubto que el comprem.
I en Sergio Sanchez no està tant mal venut... perquè ens tenien entre l'espasa i la paret. Si Sevilla sap que li queda un any de contracte, posa els collons sobre la taula i et diu; "O te'l compro aquest any per X o me'l quedo l'any vinent gratis, què fem?", i el xaval dient "Sevilla és l'equip dels meus somnis...". Torrejón és una història bastant semblant. En tot cas és mala previsió a l'hora de renovar-los. Amb Baena, Márquez, Ruiz i Didac crec que ho han fet millor; 4 anys i 8/12 kilos de clàusula em sembla.
El Nakamura fatal, encara que al principi em semblava una bona opció. No sé qui ho va explicar a HT Espanyol i crec que amb molta raó. En Nakamura ha triomfat al Celtic amb un estil de joc completament diferent i en un equip que té una plantilla molt millor que la resta de rivals. Allà trobava molts espais i opcions d'utilitzar la seva tècnica, però aquí ens hem de deixar la pell partit a partit, presionant, en 90 minuts de brega. És un jugador per un altre tipus d'equip.
Verdú bé. Marqués pura sort. Jordi Gomez no valoro.
En Resum; les incorporacions bastant dolentes. Hem tingut sort que el planter ens ha salvat el cul, i no precisament gràcies al Planes, sino perquè no hi havia cap altra opció. També reconeixo que han fet coses bé.
Em fa por... Tornen Lola i Roman, sobren migcampistes i els únics amb cartell són Márquez i Baena... Si fos per mi, l'any vinent tindria el mateix equip que ara i l'aniria reforçant amb gent de la pedrera. Que venguin en Lola... estalviem els sous de Tamudo i de l'Ivan, em sap greu i és trist, però contracte per partit jugat si-us-plau...
Edito: Els que heu posat "Aprovat", us en recordeu que no teniem CAP extrem al planter fins que va venir Marqués de rebot? Que passi això a un club de primera...