FORO RCD ESPANYOL

GODALL y sus cosas...

LFP, Segunda, fichajes, jugadores...

Moderadores: pericavasca, Javi_periko23, Sergio_tgn

GODALL y sus cosas...

NotaAutor: perico_maño » Mar Mar 16, 2010 2:25 pm

Buenos días a todo@s, resulta que he tenido una subida de adrenalina que quiero compartir con todos vosotr@s, hermanos y hermanas pericos, cuando he leído en MARCA, que al señor Godall, como sabéis, presidenciable a nuestro amado club vecino, no le gustan ""ni los pilotitos (de F1) merengones ni pericos" (así consta escrito en su perfil de "feisbuk")... :twisted:

Bueno, ojalá pudiera correr Gené, y me encanta De La Rosa...

¡YO TE LLEVO DENTRO DE MI CORAZÓN!
DJ 21 PERICO PER SEMPRE
Imagen
perico_maño
Infantil

Re: GODALL y sus cosas...

NotaAutor: kimet » Mar Mar 16, 2010 3:42 pm

Son gilipollicas los pobres... su Madriditis es brutal aunque no quieran reconocerlo (la sombre del Madrid para ellos les tapa el Sol y eso que ahora de momento están por encima de ellos, por poco tiempo creo también) y cualquiera que diga que es madridista pasa a la lista negra del régimen, muchos culés tienen un problema grande con esto y confunden la velocidad (de la F1) con el tocino (de su presidente Laporca)... :twisted:
Imagen Imagen Imagen
kimet
Habitual en las Alineaciones

NotaAutor: Koala RCDE » Mar Mar 16, 2010 11:52 pm

Y lo dice el hazmereir con cara de langostino asado. Vete al Nepal a comer hojas. ::saludo
Imagen
Imagen
Koala RCDE
Site Admin

NotaAutor: masip » Mié Mar 17, 2010 12:13 am

"Carta oberta a Alfons Godall.

Distingit senyor, Acabo d'arribar del GP de Bahrain, on he tingut el privilegi d'aconseguir el millor resultat en la meva curta experiència en la F1 i ser testimoni del formidable triomf de Fernando Alonso en la primera prova del mundial.

D'ambdues coses, com català, i espanyol, m'he sentit plenament orgullós.

He llegit amb tristesa i decepció les declaracions sobre el seu disgust per la meva simpatia cap al RCD Espanyol. Anuncia vostè que desitja presentar-se a la presidència del FC Barcelona. Amb les seves declaracions li fa vostè un magre favor al FC Barcelona, a Catalunya, i en conseqüència, a vostè mateix.

No coneix vostè res de mi, perquè ser soci del Espanyol no m'impedeix admirar profundament a Pep Guardiola i al formidable conjunt de futbolistes que han escrit una de les pàgines més brillants de l'esport espanyol en l'últim any.

Ser soci de l´Espanyol tampoc m'impedeix compartir sense complex el meu profund sentiment per la senyera i per la bandera d'Espanya. Sóc l'únic pilot en 60 anys d'història de la F1 que duu ambdues banderes tant en la granota oficial com al monoplaça.

Ser soci del Espanyol no m'impedeix compartir amb el meu pare, que és soci del FC Barcelona, i amb un munt d'amics, les victòries i les esperances d'ambdós clubs de la meva ciutat.

Li desitjo a vostè tot el millor però donat l'abast mediàtic de les seves declaracions, tan excloents, m'agradaria que les meves, en canvi, anessin una defensa sincera i entusiasmada de la massa social d'ambdós clubs, els socis dels quals poden veure i gaudir de la F1 sense exclusió alguna per la simpatia i lloc de naixença dels pilots espanyols que donem el millor de nosaltres mateixos en tots els Grans Premis.

Atentament, Jaime Alguersuari Escudero".

Aunque en alguna ocasión "alague" al Bar$a creo que eso aún le da mas zasca en toa la boca al señor Godall, que ha demostrado ser un impresentable de cojones xd
Imagen

Imagen
Etern Capitá, Eterna Eersona i Etern 21, SEMPRE PRESENT

ALGUERSUARI ::ameeen
masip
Convocado con el Primer Equipo

NotaAutor: kimet » Mié Mar 17, 2010 11:41 am

Con vaselina y por donde más duele!!!!!

A ver si lo publican los medios afines al régimen.
Imagen Imagen Imagen
kimet
Habitual en las Alineaciones

Volver A Fútbol Español