Autor: masip » Mié Mar 17, 2010 12:13 am
"Carta oberta a Alfons Godall.
Distingit senyor, Acabo d'arribar del GP de Bahrain, on he tingut el privilegi d'aconseguir el millor resultat en la meva curta experiència en la F1 i ser testimoni del formidable triomf de Fernando Alonso en la primera prova del mundial.
D'ambdues coses, com català, i espanyol, m'he sentit plenament orgullós.
He llegit amb tristesa i decepció les declaracions sobre el seu disgust per la meva simpatia cap al RCD Espanyol. Anuncia vostè que desitja presentar-se a la presidència del FC Barcelona. Amb les seves declaracions li fa vostè un magre favor al FC Barcelona, a Catalunya, i en conseqüència, a vostè mateix.
No coneix vostè res de mi, perquè ser soci del Espanyol no m'impedeix admirar profundament a Pep Guardiola i al formidable conjunt de futbolistes que han escrit una de les pàgines més brillants de l'esport espanyol en l'últim any.
Ser soci de l´Espanyol tampoc m'impedeix compartir sense complex el meu profund sentiment per la senyera i per la bandera d'Espanya. Sóc l'únic pilot en 60 anys d'història de la F1 que duu ambdues banderes tant en la granota oficial com al monoplaça.
Ser soci del Espanyol no m'impedeix compartir amb el meu pare, que és soci del FC Barcelona, i amb un munt d'amics, les victòries i les esperances d'ambdós clubs de la meva ciutat.
Li desitjo a vostè tot el millor però donat l'abast mediàtic de les seves declaracions, tan excloents, m'agradaria que les meves, en canvi, anessin una defensa sincera i entusiasmada de la massa social d'ambdós clubs, els socis dels quals poden veure i gaudir de la F1 sense exclusió alguna per la simpatia i lloc de naixença dels pilots espanyols que donem el millor de nosaltres mateixos en tots els Grans Premis.
Atentament, Jaime Alguersuari Escudero".
Aunque en alguna ocasión "alague" al Bar$a creo que eso aún le da mas zasca en toa la boca al señor Godall, que ha demostrado ser un impresentable de cojones xd

Etern Capitá, Eterna Eersona i Etern 21, SEMPRE PRESENT
ALGUERSUARI